söndag 14 oktober 2012

Tilda systrar



Idag regnar det här,hade tänkt göra så mycket,plocka svamp,åka till min mormor i Karlsborg,köpa med mig lite ljung och sätta på min mamma och morfars grav där,men jag var väldigt  sugen på att sy också när det är sådant här väder så jag får åka imorgon istället.Har börjat sy lite jultomtar och dessa två flickor.Hittade ett så fint linnefärgat tyg med röda blommor på, med lite guldstänk i, så fint var det så jag var bara tvungen att köpa det.Så det blev 2 klänningar till dessa.

5 kommentarer:

  1. Jättefina systrar, jag önskar jag hade mer tid till att sy på. Jobbar fem-skift och min familj och hundar tar all tid...
    kram Annelie

    SvaraRadera
  2. himmla fint!! jag älskar dina saker!!

    SvaraRadera
  3. Милые барышни!!!И ткани потрясающие!:)

    SvaraRadera
  4. Hay,

    Your blog is very beautiful!
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Love from Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    SvaraRadera